Ahhoz, hogy tudjuk, merre tartunk, mit akarunk,
tudnunk kell, hogy kik vagyunk és honnan jövünk.
FELIRATKOZÁS AZ RSS-HIRCSATORNÁRA
FELIRATKOZÁS AZ RSS-KOMMENTLISTÁRA

Történelemtanitás

online történelemdidaktikai folyóirat.

Betűméret növeléseEredeti betűméretBetűméret csökkentése

Történelemtanítás (LIII.) Új folyam IX. 3-4. szám 2018. november

    Tartalom

      Lectori salutem!

        Tanulmányok
        Közlemények
        Műhely
        Szemle
        Horizont
        Kaleidoszkóp


        E számunk szerzői:
        • Dancs Katinka, egyetemi tanársegéd, Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar, Neveléstudományi Intézet, Neveléselméleti Tanszék
        • Dévavári Zoltán PhD, tudományos munkatárs, Veritas Történelemkutató Intézet, Horthy kori kutatócsoport; docens, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar
        • Fazekas László, általános iskolai tanár, Farkasréti Általános Iskola
        • Kas Géza, igazgatóhelyettes, Városmajori Gimnázium
        • Kojanitz László, szakmai tanácsadó, Eszterházy Károly Egyetem Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
        • Kovács Örs, gimnáziumi tanár, Budai Ciszterci Szent Imre Gimnázium
        • Méreg Martin, könyvtáros, Pécsi Tudományegyetem Egyetemi Könyvtár és Tudásközpont Történeti Gyűjtemények Osztálya; PhD hallgató, PTE „Oktatás és Társadalom” Neveléstudományi Doktori Iskola
        • Németh Tibor, kutató tanár, KLIK
        • Oláh Krisztina, kutató térképész, Országos Széchényi Könyvtár; PhD hallgató, ELTE Doktori Iskola
        • Ötvös Zoltán, osztályvezető, Budapest, II. Kerületi Önkormányzat
        • Pintér Ádám, óraadó tanár, Ferences Gimnázium, Szentendre
        • Stróbl Terézia, mesterpedagógus, szakértő, történelem munkaközösség-vezető, Petőfi Sándor Evangélikus Gimnázium, Kollégium és Általános Iskola, Bonyhád