Történelemtanítás (XLV.) Új folyam I. 3. szám 2010. október
Tartalom
Tanulmányok |
- László János – Fülöp Éva: A történelem érzelmi reprezentációja történelemkönyvekben és naiv elbeszélésekben
- Bebesi György – Kolontári Attila: Az orosz-szovjet történelem ábrázolása a rendszerváltás utáni magyarországi középiskolai történelem tankönyvekben, az 1990-es években
Közlemények |
Műhely |
- Makk Gábor: „Az út a fontos, nem az út vége!” A portfólió, mint fejlesztési módszer adaptivitása a történelemtanulásban és –tanításban
- Korpics Zsolt: Az interaktív térképek helyzete és lehetőségei a modern történelemoktatásban
Szemle |
- Sávoly Mária: A korszerű iskolai történelemoktatás megteremtésének biztosítékai
- Kristóf Ilona: Történelmi melléknevek. Egyetemes és magyar történelmi életrajzok
Horizont |
- Maczák Márton: A magyar 1956 képe az európai tankönyvekben és tantervekben
- Elisabeth Erdmann: A tankönyvek szerepe az „idegen” megértésében. Egy komparatív analízishez (Fordította: Szabó Márta)
Kaleidoszkóp |