Történelemtanítás (LVI.) Új folyam XII. 1-2. szám 2021. május
Tartalom
Lectori salutem!
Hengán Kamilla – Karkó Ádám: Beszámoló a Magyar Történelmi Társulat Tanári Tagozatának Nézőpontok… című kétnapos nemzetközi konferenciájáról
E számunk szerzői:
- Árpási Ildikó tanár, Alföldi Agrárszakképzési Centrum Gregus Máté Mezőgazdasági Technikum és Szakképző Iskola, Hódmezővásárhely
- Beliczai Tamás tanár, Szolnoki Szakképzési Centrum Kereskedelmi és Vendéglátóipari Technikum és Szakképző Iskola
- Dallmann Kristóf szerkesztő, Oktatási Hivatal, Új Köznevelés; PhD hallgató, Pécsi Tudományegyetem Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola
- Engel Enikő Mgr. doktorandusz, Selye János Egyetem Tanárképző Kar Történelem Tanszék Történelemdiaktika PhD Program
- Fodor Richárd tanársegéd, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Vitéz János Tanárképző Központ Tanárképző Tanszék; PhD hallgató, Pécsi Tudományegyetem Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola
- Gyertyánffy András dr. PhD, tanársegéd Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Történettudományi Intézet Modernkori Történeti Tanszék
- Hengán Kamilla egyetemi hallgató, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
- Karkó Ádám egyetemi hallgató, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
- Katona András dr. ny. főiskolai docens, ELTE Bölcsészettudományi Kar Történelem Segédtudományai Tanszék, a Történelemtanítás felelős szerkesztője
- Kiss Károly tanár, Európa 2000 Gimnázium – Alternatív Gimnázium, Microsoft Showcase School, Bilingual Program
- Kojanitz László dr. PhD, tudományos munkatárs, Oktatási Hivatal
- Kósa Maja PhD hallgató, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
- Lénárth Ádám PhD hallgató, ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola
A szám megjelenését a FIT-SN-2021 kódszámú pályázaton keresztül támogatta:
