Történelemtanítás (LVII.) Új folyam XIII. 1. szám 2022. április
Tartalom
Lectori salutem!
E számunk szerzői:
- Engel Enikő: PhD hallgató, Selye János Egyetem Tanárképző Kar Történelemdidaktika Doktori Iskola; tanár, Ady Endre Alapiskola, Párkány.
- Gyertyánfy András PhD: egyetemi tanársegéd, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Modernkori Történeti Tanszék; szerkesztő, Történelemtanítás.
- Hengán Kamilla: 6. éves hittan-történelem tanár szakos hallgató, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar.
- Horváth Zoltán: olasz – angol szakos nyelvtanár, mesterpedagógus, Vajda János Gimnázium, Keszthely; doktorandusz, Pécsi Tudományegyetem Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola.
- Illik Péter PhD: angol-magyar-történelem szakos középiskolai tanár, Kőrösi Csoma Sándor Két Tanítási Nyelvű Baptista Gimnázium, Budapest; tudományos munkatárs, Magyarságkutató Intézet Történeti Kutatóközpont.
- Kaposi József PhD: habil. egyetemi docens, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudomány Kar Vitéz János Tanárképző Központ; főszerkesztő, Új Pedagógiai Szemle; főszerkesztő-helyettes, Történelemtanítás; elnök, Magyar Történelmi Társulat Tanári Tagozata.
- Kiss Csilla PhD: vezetőtanár, történelem-munkaközösségvezető, ELTE Trefort Ágoston Gyakorlógimnázium
- Németh Tibor: kutató tanár, Klebelsberg Központ.
- Riedel Miklós CSc: ny. egyetemi docens, ELTE Természettudományi Kar Fizikai Kémiai Tanszék.
- Stróbl Terézia: mesterpedagógus, szakértő, történelem-munkaközösségvezető, Petőfi Sándor Evangélikus Gimnázium, Kollégium és Általános Iskola, Bonyhád.
A szám megjelenését a FIT-SN-2021 kódszámú pályázaton keresztül támogatta: