Történelemtanítás (LVII.) Új folyam XIII. 2. szám 2022. július
Tartalom
Lectori salutem!
E számunk szerzői:
- Balatoni Monika: mesteroktató, Nemzeti Közszolgálati Egyetem Államtudományi és Nemzetközi Tanulmányok Kar Társadalmi Kommunikáció Tanszék; PhD hallgató, Nemzeti Közszolgálati Egyetem Közigazgatás-tudományi Doktori Iskola.
- Bese László: Collegium Talentum ösztöndíjas doktorandusz, Selye János Egyetem Tanárképző Kar Történelemdidaktika Doktori Iskola; elnök, Szlovákiai Magyar Történelemtanárok Társulása.
- Horváth-Lugossy Gábor dr.: főigazgató, Magyarságkutató Intézet.
- Illik Péter PhD: angol-magyar-történelem szakos középiskolai tanár, Kőrösi Csoma Sándor Két Tanítási Nyelvű Baptista Gimnázium, Budapest; tudományos munkatárs, Magyarságkutató Intézet Történeti Kutatóközpont.
- Kaposi József PhD: habil. docens, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Vitéz János Tanárképző Központ Tanárképző Tanszék; főszerkesztő, Új Pedagógiai Szemle; főszerkesztő-helyettes, Történelemtanítás; elnök, Magyar Történelmi Társulat Tanári Tagozat.
- Kasza Nikoletta: a Budapest VIII. kerületi Vörösmarty Mihály Gimnázium magyar nyelv és irodalom, történelem és állampolgári ismeretek szakos tanára.
- Katona András dr.: ny. főiskolai docens, ELTE Bölcsészettudományi Kar Történeti Intézet; felelős szerkesztő, Történelemtanítás.
- Tóth Judit: PhD hallgató, Pécsi Tudományegyetem „Oktatás és Társadalom” Neveléstudományi Doktori Iskola.
- Tölgyessy Zsuzsanna PhD: docens, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Vitéz János Tanárképző Központ Óvó- és Tanítóképző Tanszék.
- Töttős Gábor dr.: ny. főiskolai docens, Pécsi Tudományegyetem Illyés Gyula Főiskolai Kar, Szekszárd; helytörténész.
A szám megjelenését a FIT-SN-2021 kódszámú pályázaton keresztül támogatta: