Történelemtanítás (LVI.) Új folyam XII. 3. szám 2021. szeptember
Tartalom
Lectori salutem!
E számunk szerzői:
- Balatoni Monika: mesteroktató, Nemzeti Közszolgálati Egyetem Államtudományi és Nemzetközi Tanulmányok Kar Társadalmi Kommunikáció Tanszék; PhD hallgató, Nemzeti Közszolgálati Egyetem Közigazgatás-tudományi Doktori Iskola
- Prof. dr. Benziger, Karl: Rhode Island College (Providence, USA) Department of History
- Prof. dr. Chapman, Arthur: University College London Institute of Education
- Fekete Áron: PhD hallgató, Selye János Egyetem Tanárképző Kar Történelemdidaktika Doktori Iskola
- Fodor Richárd: tanársegéd, Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Vitéz János Tanárképző Központ Tanárképző Tanszék; PhD hallgató, Pécsi Tudományegyetem „Oktatás és Társadalom” Neveléstudományi Doktori Iskola
- Hunyadi-Buzás Éva: történelem-német szakos tanár, mesterpedagógus, Kemény Ferenc Sportiskolai Általános Iskola, Eger
- Katona András dr.: ny. főiskolai docens, ELTE BTK Történeti Intézet; felelős szerkesztő, Történelemtanítás
- Prof. dr. Lévesque, Stéphane: University of Ottawa Faculty of Education Director of the Virtual History Lab (VH Lab)
- Mezeiné Rumpf Anita: tanító, közoktatási vezető és szakvizsgázott pedagógus, nyelv- és beszédfejlesztő tanár, fejlesztőpedagógus, Református Egységes Gyógypedagógiai Intézmény, Csurgó; PhD hallgató, PTE „Oktatás és Társadalom” Neveléstudományi Doktori Iskola Oktatástörténet Program
- Németh Tibor: kutató tanár, Klebelsberg Központ
- Prof. dr. Popp, Susanne: tanszékvezető, Universität Augsburg Philologisch-Historische Fakultät Lehrstuhl für Didaktik der Geschichte; elnök, International Society for History Didactics (ISHD)
- Schüttler Vera: együttnevelést segítő gyógypedagógus, Józsefvárosi Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Általános Iskola
A szám megjelenését a FIT-SN-2021 kódszámú pályázaton keresztül támogatta: