Történelemtanítás (LIV.) Új folyam X. 3-4. szám 2019. december
Tartalom
Lectori salutem!
E számunk szerzői:
- Ács Marianna PhD, a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstörténeti Tanszék adjunktusa, a Baranyai Református Egyházmegye Levéltára szakmai vezetője;
- Fodor Richárd, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Vitéz János Tanárképző Központ Tanárképző Tanszék tanársegédje, a Pécsi Tudományegyetem Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola PhD hallgatója;
- Gyertyánfy András a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar „Oktatás és társadalom” Neveléstudományi Doktori Iskola doktorandusza;
- Horváth Ilona, a budapesti Szilágyi Erzsébet Gimnázium vezetőtanára, PhD;
- Kamp Alfréd, igazgató, Eszterházy Károly Egyetem Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Tankönyvkiadási Igazgatóság; Eszterházy Károly Egyetem Neveléstudományi Doktori Iskola;
- Kojanitz László PhD, szakmai tanácsadó, Eszterházy Károly Egyetem Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Intézményfejlesztési Programok Központ;
- Krizsán Pál, a Pilisvörösvári Német Nemzetiségi Általános Iskola tanára, digitális tanácsadó;
- Magasi András, a Pécsi Tudományegyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium Babits Mihály Gimnáziuma tanára;
- Makk Gábor a Pécsi Tudományegyetem Oktatás és Társadalom Neveléstudományi Doktori Iskola doktorandusza;
- Németh Tibor, tanár, kutató, Klebelsberg Központ;
- Tarnóczai Géza, a tapolcai Batsányi János Gimnázium és Kollégium tanára;
- Vajda Barnabás, habil. egyetemi docens, történész, történelemdidaktikus, a komáromi Selye János Egyetem Tanárképző Karának dékánhelyettese;
- Wisznovszky Tamás a Gödöllői Premontrei Szent Norbert Gimnázium, Egyházzenei Szakgimnázium, Alapfokú Művészeti Iskola és Kollégium tanulója.